wtorek, 28 czerwca 2011

...ile razy jeszcze...

Ty może nawet o tym nie wiesz,
gdy przy mnie śpisz, gdy mnie całujesz,
że moje sny są pełne Ciebie
i w sobie moje serce czujesz

Dotykam sny, a moje ręce
pragną dotykać Twojej twarzy.
Nie wiem czy umiem być kimś więcej,
niż tylko cieniem Twoich marzeń.

Być może ten, którego kocham
Jest moich marzeń wiernym cieniem
I jeśli o mnie śni po nocach,
jest moim życiem i spełnieniem.

Wiem, że już łatwo się nie zmienię
i że nie jestem ideałem.

Więc sprowadź nasze sny na ziemię,
by się marzenia stały ciałem.

Żyjemy ciągle obok siebie,
w swoje marzenia zapatrzeni,
więc zanim się spotkamy w niebie,
bądźmy ze sobą tu na ziemi...


...ile razy jeszcze serce mi pęknie?

4 komentarze:

  1. Najdziwniejsze w miłości od pierwszego wejrzenia jest to, że zdarza się ludziom, którzy widywali się codziennie od lat.
    R

    OdpowiedzUsuń
  2. A jeśli pewnego dnia będę musiał odejść - spytał Krzyś, ściskając Misiową łapkę - Co wtedy?
    Nic wielkiego- zapewnił go Puchatek - Posiedzę tu sobie i na ciebie poczekam. Kiedy się kogoś kocha,to ten ktoś nigdy nie znika, tylko siedzi gdzieś i czeka na ciebie.
    R

    OdpowiedzUsuń
  3. Co się dzieje z człowiekiem, kiedy pęka mu serce?
    -Nic. Zupełnie nic. Przecież żyję, piję herbatę, biorę prysznic, czytam książki,pracuję , czasem nawet się uśmiecham.. z tym, że każda z tych czynności nie ma sensu,nie sprawia przyjemności... rozumiesz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie rozumiem, niczego nie rozumiem. Życia nie rozumiem. I nie rozumiem, kto na kogo będzie czekał??? Przecież nie Ty na mnie! ;(

    OdpowiedzUsuń